Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

HELG

Publicerad 2010-09-24 15:59:05 i Allmänt

Jag tror knappt att det är sant. En hel fredageftermiddag+lördag+halvsöndag att spendera som jag vill. Under bart. Det är så efterlängtat. Har varit upptagen 4 helger i rad nu. Det känns.

Jobbade 06.30-11:00 idag. Passade på att träna efter jobbet och hade sedan en lunchdejt med Åsa på Cafe Kringlan. Vädret är jätteskönt idag, vi kunde faktiskt sitta ute.

Sen har jag för första gången sen innan semesternAlltså Tomas semester, jag var ju mammaldig hela sommaren) varit på en liten shoppingrunda. Vad jag skulle köpa var redan bestämt. En jacka. Hittade faktiskt en! Nu har jag en höstjacka och ett par nya örhängen som också fick följa med hem:)

Det är massor med städning, sortering, fix som jag måste ta tag i här hemma, men först tänker jag unna mig lite kaffe och en ny Mama i soffan. 

Trevlig fredag



 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela