Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ledig tisdag

Publicerad 2010-09-28 15:44:58 i Allmänt

Tisdag är, om jag inte jobar extra än sålänge min lediga dag.

Idag har  jag hunnit med att gå till frisöern. Skönt. Sist jag klippte mig var i maj och mitt tunna tunna hår blir så slitet och sprött.

Efter frissan var jag på en Kinesisklass. Kineses är en cirkelträningsform som finns på Sats. Det är redskapen som heter Kinesis. Väldigt bra klass. Funktionell.

Nu har vi snart tvättstuga och ska senare starta lite matlagningg iform av korvgryta med rotfrukter. Vi försöker tillsammans göra en satsning att veckohandla och planera inköpen.Mycket bättre. Mycket billigare. Om det är jag som handlar så går jag inte in i butiken utan att ha en lista att följa, annars blir det så mycket onödiga köp.
( Kämpar med att vara ekonomisk för tillfället)

Lilleplutt sover sånu ska vi dricka lite kaffe i lugn och ro.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela