Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mera lopp...

Publicerad 2010-09-11 19:35:24 i Allmänt

När jag och Gabriel kom till slussen så var det avstängt för Sthlm halvmaraton. Min kompis skulle springa så vi måste ju stanna för att kolla. Åh vad sugen jag blir på att springa igen.Det har verkligen hjälpt mig mentalt att ha sprungit ett lopp och genomfört det. Innan kunna jag knappt springa 1 km utan var helt döööd. Som sagt jag har verkligen inte varit någon löpare.

Vi får se vad det blir härnäst. Funderar på premiärmilen som är i Mars. Innan dess är det tyvärr inget som jag kan vara med på.






Produkttest av The North Face Single Tracker
Jag måste investera i ett par nya löparskor och läste att dessa skulle var bra och prisvärda. Har du något annat bra tips får du gärna dela med dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela