Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Riktig lördag

Publicerad 2010-09-25 18:10:39 i Allmänt

Idag har det varit en för mig riktig lördag! En långfrukost hemma, fika på stan och lite shopping. Eftersom det är lönehelg var vi ju inte ensamma direkt.

Mötte upp en kompis och lunchade på Stories i Gallerian. Efter det vandrade vi vidare mot Löplabbet. Jag har börjat kolla på nya löpskor. Nu när jag sprungit lite känns det viktigare än innan att ha bra skor. Löpning är också en matrialsport. Allt blir det när man håller på ett tag. Såklart måste man inte, men ju mer insatt man blir i en sport eller ett träningssätt desto MER saker vill man ju ha för att effektivisera det hela. Blev inga idag, men hoppas på att hitta några innan hösten är slut.

Nu ska vi fixa och mysa lite här hemma.

Hoppas ni haft en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela