Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Shape

Publicerad 2010-09-07 14:01:22 i Allmänt

Kvällspass idag igen. Jag ska egentligen vara ledig på tisdagar men nu hoppar jag in lite extra om jag blir tillfrågad.

Har precis varit på Sats Zenit och tränat ett lunchshapepass. Rebecka som har de passen på Zenit och Hötorget är som jag skrivit tidigare grym!! Kändes bra att få in ett styrkepass, har varit lite dåligt med de ett tag.


Har börjat kika lite på fler lopp att springa:) Vad har ni för tips?
Tyvärr kan jag inte springa Topploppet som är den 2 okt är på bröllop då.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela