Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sorry...

Publicerad 2010-09-15 20:59:33 i Allmänt

Sorry sorry mina vänner! Dålig uppdatering i några dagar. Jag har jobbat så mycket och inte riktigt fått in mina nya tider och en bra rutin.  Tomas har idag haft den stora äran att idag få vara med på Gabriels första inskolningsdag på dagis. Det värmer ett moders hjärta att höra att han verkade trivas.


En söt liten skara med små korta människor som leker med ankor.


sovstund!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-15 22:51:28

Men åh så gulligt, man blir ju så varm i hjärtat.

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-23 21:36:48

Så gulliga... little people ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela