Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Stackars liten

Publicerad 2010-09-22 16:48:32 i Allmänt

Gabriel är ynklig och klen. Har haft feber idag, 38,5 på eftermiddagen. Han ligger bara i soffan och kollar rakt fram eller sover. Liten och klen:)

Jag repade lite på köruppvärmningen jag ska ha ikväll och då ligger han och rycker med i takt. Gullungen är ändå danssugen fastän väldigt seg och trött:)


Nu ska jag åka och bidra lite till kören. Blir nog en tidig kväll även för mig. Ingen feber här men jag är väldigt seg och det sitter en förkylning i näsan. Sömn är ju en av de bästa medicinerna mot förkylning.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela