Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bra jobbdag

Publicerad 2011-04-12 19:57:59 i Allmänt

Idag var en sån där bra jobbdag. Hade en gruppträff imorse och har varit lite spänd och nervös för den, varför vet jag inte det är min egen grupp och en träff jag gillar. Handlar om kolhydrater.
Men det gick galant och ibland förvånar man sig själv. Måste säga att mitt jobb utvecklar mig enormt just nu.
Dessutom tränade jag lite Itrimträning efter jobbet. Nice!
Glad i hågen köpte jag ett arnband innan det var dags att hämta Gabbe. Ett skärp på armen helt enkelt. Lite coolt..:)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela