Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Födelsedagsfest i Götet

Publicerad 2011-04-03 20:16:46 i Allmänt

Nu är jag tillbaka i Stockholm igen efter en snabbvisit i Göteborg. Var en trevlig fest. Kul att träffa ett gäng glada människor med våfflat hår och härliga axelvaddar. 80talstema. Jag gjorde mig i ordning på Hotellrummet så gott jag kunde. Blev lite 80talsfeeling iallafall. Våfflat hår och turkos ögonskugga (fast på bilden syns inte skuggan så bra)



Vid 01 tackade jag för mig och åkte tillbaka till hotellrummet. Härligt med en stor säng bara för mig.
Trevligt att imorse  vakna upp, duscha och gå ner till en stor frukostbuffe. Mums.



Äggröra är min absoluta favorit på hotellfrukosten. Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela