Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jogging

Publicerad 2011-04-26 19:39:04 i Allmänt

När det är såhär underbart väder är det så skönt att vara utomhus. Idag gjorde jag som förra tisdagen nämligen joggade hem från Enskede. Jag är och kommer aldrig att bli någon löpare, men jag vill ändå försöka göra det eftersom det är så enkelt och jag så gärna VILL tycka det är skönt. Visst ibland känner jag flowet och det sköna lunket men långt ifrån alltid.

ALLT man VILL och över på blir man ju tillslut ganska bra på.

Hoppas ni alla haft en bra dag och är tillbaka i vardagslunket efter den sköna påsken!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela