Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nedräkning

Publicerad 2011-04-18 14:22:11 i Allmänt

NU är det verkligen nedräkning till några dagars påskledighet. Behöver ledighet nu.
Solen och värmen gör att man blir så glad och det är härligt att känna att vi snart har sommar här igen:)

Igår joggade jag vid Årstaviken för första gången på länge och imorse tog jag med mina stavar ut på en promenad. Känns faktiskt lite trist att gå in när det ser ut som det gör ute. Ska springa Blodomloppet tillsammans med jobbet och det ger alltid lite extra pepp att ha ett lopp att se framemot och spetsa formen:)


Hoppas ni alla har en fin dag i solen och en bra start på veckan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela