Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tredje gången gillt!

Publicerad 2011-04-05 19:13:49 i Allmänt

Idag var det tredje gången jag provade Bikramyoga. Faktiskt var jag inte alls lika brydd av värmen denna gång. Det är i slutposerna som jag verkligen känner mig lite yrslig. Gäller att efter 90 minuter fylla på med vatten. Idag köpte jag Cocosvatten som säljs där på plats och i andra hälsobutiker. Det är rent vatten direkt från gröna kokosnöten. Gott och framför allt bra påfyllning av salter efter hård el mycket träning. Dessutom står det på kartongen att man bevarar sig ung längre..Det måste ju vara bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela