Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Helgen

Publicerad 2011-08-21 19:09:34 i Allmänt

Ännu en helg har passerat i rasande tempo. Tomas jobbar ihelgen så jag och Gabriel är allena. I fredagskväll somnade jag och Gabriel i soffan freamför tvn
Någon kom hem och smygfotade



Någon av mina förbättringar att jobba med under hösten är att laga minst ett nytt recept i veckan. Man har ju gärna några recept som går runt runt. Idag blev det denna veckas recpet. Tomatsoppa! Många körsbärstomater, lite selleri, lök, vitlök och kokosmjölk sen mixa slät. Blev riktigt god, framför allt med fetaost i:)

Hoppas ni haft en trevlig helg där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela