Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ica kan också..

Publicerad 2011-08-03 21:03:22 i Allmänt

Idag har jag hittat mitt älskade kokosnötsvatten även på Ica. Tyvärr tyckte jag inte att det var riktigt lika gott som de jag drack från början som jag köper på Hälsokost el utvalda hälsobutiker. Vet inte vad skillanden är. Båda 2 är ren ungkokosnöt och inga tillsatser, så det är ÄKTA vara.

Men nu kan du som inte testat också göra det. Gott, läskande, kalorisnål och hälsosamt. Kan inte bli bättre!



Nu har jag precis sövt lilleman efter en ganska sen hämtning på dagis. Jag har haft en öppen gruppträff på jobbet och det är så kul att inspirera till hälsosam livstil:)

Idag blir förresten Gabbe 1 år och 11 månader. Snart 2..Shit. Nu är det dags att sluta räkna månader:) Eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela