Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Intensiv start

Publicerad 2011-08-30 17:58:54 i Allmänt

Intensiv och rolig start på veckan. Igår startade jag en ny grupp i Haninge. Kul! Sen kväll för både mig och Gabbe. Hemma vid 22:00 och upp 05:50.
När det blir så intensivt är det verkligen skönt att ha en hel eftermiddag fri som idag.
Hinna laga mat, duscha och förbereda morgondagen. Ikväll blev det lax och wookgrönsaker, det var sjukt gott och jag är nöjd med mig själv att jag äntligen lärt mig få till en lax som smälter i munnen.





Älskade lilleman som snart snart blir 2 hela år!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-08-30 22:05:22

Ja, du är grym på lax! Jag försökte ringa dig idag till Enskede men kom inte fram...sen har det varit full rulle hela dagen. Hör av mig till dig imon eller nåt.

Har du sett att jag har börjat blogga..?

www.livslopning.blogspot.com



kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela