Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lat lördag..

Publicerad 2011-08-06 19:55:09 i Allmänt

En riktig latlördag har jag haft idag. Mitt på dagen så hade vi besök av Lova med familj. Vi bjöd på varma mackor med svampstuvning (GÖTT!!). Ibland är det skönt att ha något att göra sig iordning för annans hade jag nog kunnat ha pyjamas hela dagen.

En sväng till babayproffsen har vi också lyckats med, vi har köpt en pall till Gabbe så han når upp att tvätta händerna:)

Ja det var väl ungefär det..
Imorgon blir det träning och fika med Petra. Slut på latandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela