Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mitt pris

Publicerad 2011-08-19 16:33:13 i Allmänt

Idag hämtade jag ut mitt pris jag vann på "Fotballfruens" blogg. Ett fint underklädessätt från GlamMam.
En ammningsbehå lite snyggare och roligare än de vanliga och fina trosor till de.



Ett trevligt litet kort var också med.

Annars har jag varit ledig idag, tränat cykel och core och bara latat mig. Det behövdes. Jag är helt slut efter veckan, men nu är det heelg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela