Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nytt skåp

Publicerad 2011-08-09 16:25:36 i Allmänt

Trevligt att komma tillbaka till jobbet ( i Enskede) där jag inte varit nu på 8 veckor. Ännu trevligare att ha fått ett eget skåp med ett fint "K" på och en liten välkomstlapp från chefen!


 Härligt att träffa kunder man inte sett på hela sommaren som gjort fantastiska framsteg.

Efter jobbet tog jag en promenad till dagis och mötte upp mina fina där.
Nu håller vi på och förbereder maten. Något som är väldigt gott och hållbart är att göra vitkålssallad. Hyvla ner vitkålen, lite salt, peppar, vinäger och olja så har man en bra sallad för hela veckan. Dessutom kan man ha i morot eller något annat om man vill variera sig.



Till detta blir det blodpudding, keso och lingonsylt. Husman är kung!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela