Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ostrukturerat

Publicerad 2011-08-31 20:59:41 i Allmänt

Usch jag är inne i en riktig svacka nu vad gäller träningen känns så planlöst och ostrukturerat. Dessutom känns kroppen seg och orkeslös. Hösten brukar ju annars vara nystart.
Nu har jag bestämt mig för att också få struktur på tillvaron jag ska skaffa en PT,  något jag länge velat men aldrig prioriterat pga kostnaden. Jag behöver ny input, nya mål, bättre struktur.

Så nu var det bestämt1 Imorgon ringer jag! Kram & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela