Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tisdag

Publicerad 2011-08-23 18:35:39 i Allmänt

Fullt styr i början av veckan. På tisdagar slutar jag hyfsat tidigt och brukar hinna träna på jobbet samt ta en promenad till dagis även om det är min hämtdag. Idag var det härligt fint väder, skönt att få frisk luft och  sol på sig.

Jag har varit sugen på köttbullar hela dagen, så när jag kom hem blev det härlig husman. Köttbullar, kokt potatis, kokta morötter, brunsås och rårörda lingon. Mmmm så gott!!!

Ikväll tänkte jag kolla på True talant och se om det är något att ha!

Hoppas ni har en trevlig tisdag därute!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela