Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Träning på jobbet

Publicerad 2011-08-16 17:11:20 i Allmänt

Idag efter jobbet stanade jag kvar och tog tre varv i vår cirkel. 3 varv= 30 minuters träning, som kan bli väldigt jobbigt, allt beroende på din intensitet. Sen blev det en promenad för att hämta Gabriel.

Ikväll ska jag fundera ut vilka förbättringar jag ska ha under hösten. På vilka områden jag vill förbättras och på vilket sätt. Vi fick det i uppgift i fredags på vår Kick off. Alltid bra att bestämma några områden att förbättra för att se att det verkigen blir gjort på riktigt. För har man mål ska man skriva ner dem

Ett av mina är att jag har bestämmt mig för att börja träna med en personlig tränare i höst. Framför allt för att få ny input och träna upp min hållning.

Vilka är dina mål?



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela