Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

December

Publicerad 2011-12-01 19:52:07 i Allmänt

December är här och jag känner att jag nu tagit första steget mot julhandeln. Idag handlade jag min första julklapp ! Mkt skönt att ha börjat i någon ände iaf!

Nu är jag påväg till dagis för hämtning av lillgrisen efter en bra och skön arbetsdag. Har haft inspirationspass idag alltså gjort flera konditions och styrkeövningar på stepbräda för att inspirera våra kunder till nya idéer! Det är alltid svettigt och jag känner att jag blir mer och mer framtung! Men roligt är det och jag anpassar efter min förmåga!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela