Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tillbaka

Publicerad 2011-12-28 17:55:39 i Allmänt


Phu vilken pers! Eftersom stormen Dagmar har härjat var det frågetecken om vi skulle komma tillbaka till Sthlm överhuvudtaget! Tågresan blev tillslut 3 h och 40 minuter försenad vilket resulterade i att jag kom till sängs 0230 inatt och klockan ringde 0530!!! Blää, mest jobbigt mentalt jag vet ju att man orkar en natt med lite sömn, men för mig är det så viktigt att få sova ordentligt!! Blev en bra dag på jobbet tillslut, nu väntar en skön dusch lite uppackning av julklappar och ser framemot en tidig kväll!!

Nu har jag även haft lite jullov från bloggen så snart blir det bättring igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela