Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

30 årsfest

Publicerad 2011-02-20 11:46:45 i Allmänt

Fy sjutton vilken rolig kväll jag hade igår. Min underbara vän Malin hade 30 årspertaj hemma. 11 galna tjejer som parta loss. God mat, champange och gott vin. Så kul att festa loss lite, det var länge sedan.

Efter en god 3 rätters middag dansade i loss till diverse musik. En hård kväll som känns lite i kropp och knopp idag. Men det var det helt klart värt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och efter det ta en promenad till Enskede. Känns bra att få frisk luft och väcka kroppen till liv inför några timmars jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela