Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Äntligen

Publicerad 2011-02-07 09:22:41 i Allmänt

Äntligen kan jag träna igen och det känns bra! Ibörjade veckan och morgonen med 45 minuters spinning, följt av gröt, smörgås, ägg och kaffe. Nu ser jag framemot att kunna träna som vanlig igen.

Såhär ser planeringen ut.

Måndag: Spinning

Tisdag 30 min cirkelträning på Itrim

Onsdag Shape

Torsdag Vila

Fredag Shape

Lördag:Promend

Söndag Spinning& Core

För att få allt att gå ihop måste jag planera vecka för vecka.

Hoppas du ska träna och få energi för att orka veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela