Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Febrig?

Publicerad 2011-02-22 19:52:41 i Allmänt

När Tomas hämtade Gabriel hade han tydligen feber. De hade tagit tempen p eftermiddagen för att han varit gnällig. Nu har han badat, spelat allan, leker och vill inte sova, så särsklit sjuk vet jag inte. Han blir hemma imorgon iaf och så hoppas vi att han inte har feber imorgon samt inte blir sämre.




Jag har precis läst min läxa tills imorgon. Det är så roligt med utbildning.


Den här boken är en del av arbetsredskapen på Itrim. Att jobba med sina känslor kring mat, sitt beteende. Väldigt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela