Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jag njuter..

Publicerad 2011-02-25 17:44:07 i Allmänt

Nu njuter jag av fredagkvällen och början av helgen.  Sen jobbkväll igår följt av tidig morgon, spinning, fika med en höggravid Johanna, hämtning av Gabbe och handling av fredagsmys. Puh nu ska jag se till att Gabriel är på bra humörs till det är dags för sängen, sen ska jag göra en fin mattallrik till mig själv och avnjuta den i lugn och ro!

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Johanna B

Publicerad 2011-02-26 10:12:52

härligt var det! tiden gick så fort och jag fick inte krama på lillprins.. vi får ses snart igen med andra ord! Kanske fortsätter jag vara höggravid och rastlös i två veckor till.. :P Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela