Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lördag

Publicerad 2011-02-05 20:02:27 i Allmänt

Idag har jag och Gabriel haft en dag på vandrande fot. Vi gick hemmifrån strax innan 11. Gabriel var så duktig och gick med sina små ben bredvid mig hela Hornsgatan bort till Slussen. När jag sen  stoppade honom i vagnen somnade han bums.



Jag fortsatte promenaden in till stan. Gick där och kikade i diverse butiker och tog en lunch medans Gabriel sov. Åt på underbara Blueberry. "Veggie wrap" med quinoa, fetaoströra, rödbeor, gula russin, grönsallad och en massa annat gott, till det en supersmoothie med bara bara frukt. Inga tillsatser här inte.



Det känns så skönt att vara påväg tilbaka efter förkylningen. Det är bra att vara sjuk ibland för att kunna uppskatta den energi och kraft man faktiskt har när man är frisk.
Jag har varit lite slarvig med maten nu iveckan när jag varit sjuk. Inte haft kraft till att laga riktig mat och göra bra matlådor. Det känns direkt när man slarvar med kosten, jag får ingen energi över till någonting. Sjuk och dålig kost ingen bra kombination. Men nu är det ändring!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-13 20:47:00

Åh Blueberry...Såååå avundsjuk!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela