Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Middag i all hast

Publicerad 2011-02-15 20:15:32 i Allmänt

Ibland måste man verkligen rota runt i kylen och använda sin fantasi för att få ihop en middag. Idag blev det just så, lite av allt. Rörde ihop fetaost och lite överbliven creime fraiche tillsammans med basilika. Hällde detta över 4 laxbitar. Kokade ris och blandade i lite riven morot och rödlök som var kvar av tacoresterna sen lördagen. Simsalabim!!



Igår var det kärlekensdag! För oss blev det inte så mycket speciel romantik men jag fick en härlig bild på mina tre älsklingar innan jag gick till jobbet!!

Fina fina ni. Jag älskar er så!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela