Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Rent a chef

Publicerad 2011-02-10 22:08:30 i Allmänt

Ikväll har vi tillsammans på Itrim Haninge haft en jättetrevlig kväll tillsammans med Rent a chef på Foodlab.
En trerättersmeny väntade på oss. Vi blev indelade i tre lag och fick varsin rätt att laga. Otroligt gott och väldigt bra och hälsosam mat dessutom, serverat med tillhörande och passande vin. Mycket trevlig torsdagkväll.
Tyvärr missade jag att fota efterätten. Men jag är mycket nöjd över förrätten där jag var med i teamet.



Här ser vi huvudrätten som var torskryggfilé med fänkål, potatispuré och riven pepparot.

Bilden längst upp är min chef och kollega Sara. Och mellanbilden vår förrätt rödbetscarpacso (stavning?) med ruccola, rostade pinjenötter, balsamicoglaze och västerbottenost. MUMS!

NU blir det sängen eftersom jag dragit turlotten och öppna imorgon vilket betyder uppstigning 05:35.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela