Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Shape

Publicerad 2011-02-09 18:59:38 i Allmänt

Som jag nämnt känns det grymt skönt att var tillbaka på träningsbanan igen efter förkylningen. Idag efter jobbet åkte jag inte till Sats och tränade Shape.

På vägen hem var jag så hungrig att det kändes som ett stort hål imagen. Trots ett mellanmål bestående av fruktsallad på en banan, en avocodo och en apelsin.
Avocado gör verkligen salladen matigare och man står sig lite längre.
Men vissa dagar är man ju bara mer hungrig än andra så är det bara. Eller kanske inte mer hungrig men mer sugen.


Nu ska det bli skönt med en tvkväll med Sveriges mästerkock för att få lite matinspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela