Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Allsång!

Publicerad 2011-07-13 14:24:33 i Allmänt

Igår fick vi våra efterlängtade madrasser som vi ska ha på loftet. jag och Gabriel var hos sara och Lova under  dagen för att pappan skulle kunna städa i lugn och ro. Alltid så kul att se Lova och Gabriel leka tillsammans.

På kvällen begav vi oss till Skansen för att kika in allsången. När vi stod i kön började det regna och det kändes inte alls som någon bra ide, men sen sprack det upp och blev en väldigt fin kväll. Kvällen till ära var det publikrekord närmare 25 000 betalande. Ville mest få en skymt av grymma Veronica Maggio. Och det fick vi faktiskt:)


 Även allsångsledaren Måns var ju tvungen att plåtas.

Idag har vi en "inte göra så mkt alls dag" Jag har stekt pannbiffar, småstädar, läst lite, ja semester helt enkelt.
Kl 17 ska jag iväg och träna vilken ska bli sköönt.

Hoppas ni får en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela