Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Kära vänner!

Publicerad 2011-07-07 12:34:28 i Allmänt

Svårt att lägga upp bilder här hos mor oxh far tyvärr. Vi lever lantliv för fullt och njuter av det. Imorgon åker vi tillbaka till storstaden igen. Alltid blandade känslor när man ska ge sig av, men snart är vi ju tillbaka igen.

Jag tog med mina löparskor hit, men det gick inte som jag tänkt eftersom jag råkat ta med 2st vänsterskor:( Som tur är kunde jag låna min mosters gamla aerobicsskor, bättre de än inget.

Nu vankas det soppa och våfflor på altanen. Åter med bilder när vi är hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela