Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sista semesterdagen

Publicerad 2011-07-17 20:16:13 i Allmänt

Idag gick vi en långpromenad ut till Djurgården och Rosendahls trädgård. Finväder fick jag också sista semesterdagen. Så härligt att se och gå runt i vackra Stockholm.

Vid Rosendahls trädgård åt vi lunch och la oss på en handduk och lapade lite sol.
Jag åt en god vegitarisk soppa


Gabriel hittade ett litet får att rida på:)


Nu ska jag titta på fotboll. Sammanfattning av årets semester:.
Finväder, strand, grill, bröllop, vin, fina vänner, Eriknäsbo, Allsång, Gröna lund, träning, sovmorgon, sena kvällar
Språkutveckling hos Gabriel, läsning. Ja det var nog årets semester i ett svep!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela