Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Söndag

Publicerad 2011-07-24 18:00:02 i Allmänt

Idag har jag och Gabriel gått en promenad runt söder. Kombinerad med lite reashopping. Hade inte ALLS tänkt att handla något men så hittade jag fina saker på sommarrean. Byxor och tröja till Gabriel och tröja och kjol till mig.

 
För att förbereda veckans matlådor gjorde vi idag en STOR kastrull grekisk sallad. Mums


Jag tycker det passar perfekt med "Feta & Oliv" keso till grekisk sallad. Gör det lite mer krämigt om man tycker om det. Mums är det iaf jag som är en torsk på salta saker.



nu blir det bad och lite läsning av böcker. Imorgon har Gabriel sin första dag på dagis på 4 veckor. Förbereder mig på lite tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela