Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Svettigt

Publicerad 2011-07-23 19:36:03 i Allmänt

Efter en varm och svettig fredag på jobbet åkte jag och Gabriel till Julia för att grilla i finvädret igårkväll.



jag köpte med mig lax och tonfisk. Inte ofta jag äter färsk tonfisk men det var väldigt gott. Speciellt med Julias goda sallad och hummus till. Gabriel gick lös på vattenmelonen.


Idag har jag varit på en sångjobb. En tjej från Bollnäs som också bor här i Sthlm kontaktade mig och undrade om jag ville sjunga på deras bröllop. Roligt. Så tur att vi bondade lite med Julia igår för hon och hennes man fick vara barnvakter idag medans jag var på bröllop.

Nu är vi hemma och tittar på tv. Skönt efter en dag med fullt ös.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela