Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Underbar spinning!

Publicerad 2011-07-11 21:19:18 i Allmänt

Ikväll har jag varit på ett grymt spinningpass. Instruktören som har detta pass är super, pratar mkt om närvaro under träningen och får mig iallafall att sluta ögonen och bara ösa. Vad ska jag annars ödsla tid på träningen om jag inte kan närvara fullt ut. Så sant, inte alltid lika enkelt.

Bjuder på lite bilder från vår Bollnäs vecka:

Hos gammelmorfar i ladugården för att titta på grisen



Hos släktingen Stina med familj i stugan


Gudmor Helena och Gabbe


Sommarbad och glass


Till sist går det alltid att smita in lite träning

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela