Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fantastiska kollegor

Publicerad 2011-06-17 13:40:03 i Allmänt

Jag har sånna underbara kollegor som stöttar peppar och gör att jag växer och utvecklas hela tiden. De sitter inne med så mkt kunskap inom massor med områden så jag bli helt imponerad.
Igår kväll anordnade 2 av mina kollegor en kundkväll med provsmak av "Hälsosamma sommardesserter" Tur att det fanns kvar lite smakprov till mig när jag kom imorse. Smakade en supergod Blåbärkräm (se recept nedan) och en hallondessert med hallon, kesella, havregryn och råsocker.



Nu har jag varit på spinning 60 minuter och ska duscha. En perfekt inledning på helgen, kunde inte bli bättre. Nu ska jag bara njuta fredag, lördag och söndag. Underbart!
(Hoppas vädret ordnar upp sig lite bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela