Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

God morgon!

Publicerad 2011-06-26 08:51:36 i Allmänt

När Tomas jobbar och jag är ledig måste vi samarbeta för att jag ska få till träningen. Oftast är han som piggast på morgonen när han kommer hem, så då passar det att jag sticker iväg en timme. Idag valde jag en skön morgonpromenad på 1h runt Söder/norrmälarstrand. 
Väl hemma igen gjorde jag morgonsmoothie med mango, banan, gojibär och havremjölk.Blev kanongott! Bra start på dagen alltså. Hoppas du oxå fått det!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela