Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hurra för Tomas!

Publicerad 2011-06-11 09:16:28 i Allmänt

Igår hade jag ordnat överaskningsmiddag för Tomas. På meny stod pastasallad med jordgubbar och västerbottenost, valnötsbröd, färskoströra, tsatsiki, hummus, kycklingspett och olika meloner med skinka. Ville skapa en sommarbuffé och jag tror det lyckades. Jag var nöjd, och gästerna med. Tillbringade 4h till matlagningen så då ska det sjuttsiken vara gott också.


Tomas fyller år idag så nu väntar lite mer gäster..mer bakande och lite andra suprises:)


Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela