Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

SEMESTER

Publicerad 2011-06-22 17:57:18 i Allmänt

Ber om ursäkt för uselt bloggande några dagar, har helt enkelt varit sjukt mkt att göra på jobbet men NU har jag semester! :) Igår var det sommarmiddag med Enskedegänget. En mysig kväll på Lasse i parken. Jag åt en supergod fisk och skaldjursgryta.



När vi kom fick vi champange och jordgubbar! Festligt.

Nu på kvällen har vi firat semestern med lite tacos.Gabriel skulle vara med och skära grönsaker såklart.


Nu ska jag verkligen bara njuta. Lite svårt att fatta att man inte ska till jobbet på 3,5 halv vecka. Nu ska jag samla massor med energi inför hösten. Hoppas på fikastunder, sol, massor med jordgubbar, promenader, skön träning, läsning och mys med alla jag tycker om!

Trevlig onsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela