Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Soliga dag

Publicerad 2011-06-03 22:24:07 i Allmänt

Vilken varm och skön dag! Jag jobbade på förmiddagen och sen svettades jag loss en timme i Nike get fit! Shit vad jobbigt det var, mina ben kändes som spagetti. 

Efter det mötte jag upp Tomas och Gabriel i Tantolunden. Sommarkänslan fortsätter, tänk alla dagar jag går och fryser i vanliga fall.

Tänkte ladda upp lite bilder men så funkar det inte:(

Jag har hittat en ny liten mysig butik ganska nära oss. En matbutik med ekologiskt och närodlat, dessutom har de den goda och välgörande Coco jucien, den jag köpte på bikramyogastället sist. Bra dessa varma dagar när man förlorar mycket salter. Jucien innehåller inga tillsatser utan bara ren jucie direkt från Cocosnöten. 8T8 "Medveten mat" heter stället.

Imorgon är min sista jobbdag för denna vecka. Sen är det helledigt söndag, måndag. Skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela