Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

vackra Stockholm

Publicerad 2011-06-13 10:28:23 i Allmänt

Imorse hade jag ställt klockan på 07:00 för att hinna ta en morgonpromenad innan lämningen på dagis. Otroligt vacker morgon. Stockholm är verkligen en vacker stad, skönt att bara stanna upp ibland och kolla ut över de vackra landskapet, inte alltid man tänker på det i all vardagsstress.
När jag kom hem fick jag naturell yoghurt, blåbär och pauluns dinkelflingor. Mums var det för min hungriga mage.



Nu är jag inne på nedräkningen. 10 arbetsdagar kvar innan semestern, en hel del jobb kvar innan det blir slappa av. Ikväll ska jag ha ett funktionellt styrkepass på Itrim ska bli väldigt roligt.
Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela