Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fin frukost

Publicerad 2011-03-14 18:23:46 i Allmänt

Idag hade vi frukostföreläsning för våra kunder på jobbet! Vi pratade om vikten av en bra frukost. Vårt viktigaste mål. Struntar man i frukosten är det stor risk att maten resten av dagen inte blir så bra heller.

Vi bjöd på glas med kesella och jordgubbar, hemgjord musli, lite olika nötter och frön, ägg, knäckebröd te och kaffe. Dessutom fick de provsmaka två olika smoothies som vi gjorde på plats.
Det var en lyckad morgon. Fast jag var med och fixade och trixade blev jag också inspirerad att variera mig och blir påmind av vikten av alla nyttigheter man äter.



Hoppas ni får lite inspiration också!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela