Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Första lilla löpturen

Publicerad 2011-03-15 19:45:58 i Allmänt

Idag var det dags för den första löpturen utomhus för min del. Underbart väder att jogga i. För att spara tid då jag skulle hämta Gabriel så sprang jag från jobbet nästan hela vägen hem. Just det, gäller att planera in:)

Nu börjar det komma reklam för alla vårens och sommaren lopp, blir nästan lite sugen på attspringa tjejmilen i år igen. Det är på Gabriels födelsedag, men det ska väl gå ändå kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela