Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Härlig tisdag

Publicerad 2011-03-22 18:09:51 i Allmänt

Vilken skön och bra träningstisdag jag har haft. Började dagen med en timmes promenad till jobbet. Så skönt att det är ljust nu på morgonen, ger härliga vårkänslor. Efter jobbet joggade jag hem. Solsken och 10 grader varmt. Är så stolt när jag väl kommer till skott att jogga, att dessutom träna på vägen till och från jobbet tycker jag känns effektivt och bra.

Tomas har varit till Ikea idag och köpt söta tygsaker till Gabriel. Ett snickarbälte och frukt/grönskaskorgar
Go Ikea!!



Sista bilden tog Gabriel. efter att han knäppt pussade han på kameran. Gullig.

Kommentarer

Postat av: Johanna B

Publicerad 2011-03-22 21:05:08

Å vilken fin kille! Snickarbältet passade ju perfekt =) och snygg mamma har han dessutom :D Puss på er

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela