Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Landet

Publicerad 2011-03-05 22:19:38 i Allmänt

Jag och Gabriel är på Bollnäsvistit över helgen. Åkte upp i torsdagskväll för att överraska en nyopererad mamma som igår kom hem från sjukhuset. Solen skiner och det är underbart att vara ute så mycket. Igår åkte jag och Gabriel kälke här på gården och idag vara vi på en lång sparktur med kusin & hundarna.

Gabriel somnade som en stock av all lantluft, rosig om kinderna och lycklig av alla hundar och djur i sin omgivning.
Var länge sedan jag var ute så mycket också men det är lovely. Nu känner vi vårkänslor:)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela