Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Linas matkasse

Publicerad 2011-03-01 17:58:11 i Allmänt

Igår när jag kom hem stod det massvis med fina råvaror på bänken. Äntligen den första leveransen av Linas matkasse.. Jag har länge velat prova och se om det kan vara ett bra alternativ i vardagen och det tror jag verkligen.
Tyvärr lite illa vald vecka, då Tomas och Gabbe är på kryssning nu i 36h och sen åker jag bort men en del går att frysa en del så att det inte går till spillo.
 Menyn är uppdelad i ett snabbt recept, tre medel och en som tar lite längre tid.

Idag ska jag laga den snabba. Mest för att det var den jag tror Tomas minst gillar:)
Grönsakspytt med kronärtskocka & fetasallad.



Somsagt är jag gräsänka då Gabriel och Tomas är på kryssning.FÖRSTA gången jag är utan Gabriel en hel natt och nu mer. Saknar de redan massor men jag ska passa på att njuta och göra saker som jag annars inte prioriterar.

Nu ska jag ner till tvättstugan..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela