Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mysig Lördag

Publicerad 2011-03-26 18:33:30 i Allmänt

Kl 06:00 är en ganska skön tid att kliva upp tycker Gabbe, så det blev ingen segdragen lördagssovmorgon direkt.

Vi har haft lunch och påstan date idag med Karro och hennes lilla sötnos Maja. Träffades på Baby revolution vid Kngsholms torg. Jag och gabriel tog en promenad dit, väldigt fint och soligt men kallt faktiskt. 

 Måste verkligen rekomendera Baby revolution till er med barnvagnar, om ni vill ha utrymme och barnvänligt. Först en fin barnbutik med allt från kläder till barnvagnar, en trappa ner ett fik och utrymme för både vagnar och springande barn, dessutom väldigt trevlig personal. Öppnade i december så jag hoppas de blir kvar!

Efter lite sallad och kaffe blev det en prominix in till stan. Inte en superdag att trängas i butiker med 2 barnvagnar direkt. Löningslördag och allt, men allt går om man vill. Jag shoppade lite till mig själv och några nya soffkuddar hemmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela