Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Rolig torsdag

Publicerad 2011-03-31 08:21:17 i Allmänt

Idag har jag en rolig torsdag framför mig. Vi har ett samarbete med INtersport och ska vara i deras butik under dagen för att prata med kunder.
Alla Itrim Haninges kunder har 20% rabatt hela dagen idag.  Och vi har fått lära oss mycket bra om funktionskläder. Lovar att ni får se bilder imorgon.

Lilleman är tyvärr sjuk. Han låg och pratade i sömnen igår och vi kikade in och skarattade lite åt honom. När jag sen tog i honom var han het som en kamin. 40 graders frber. Stackare. Blir hemma med pappa idag som som tur är är ledig:)

Nu ska vi fortsätta med frukosten

Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela